onsdag 27 juni 2012

IMPULSKÖP

Känner ni till Dalani.se? Det är som Campadre.se fast för heminredning. Det vill säga, snygga saker till rabatterat pris. Det kommer nya kampanjer och erbjudanden per mail varje dag. Jag ska erkänna att jag är dålig på att öppna dessa mail, men idag var ett undantag och jag blev helt kär i en taklampa som var med i Bestellers-kampanjen. 

Interstil Interiörs taklampa White Flower


Visst är den söt!

Lampan är 80cm bred och kräver både utrymme och takhöjd. Vilken himla tur att jag kan tillgodose båda dessa behov! Tyvärr tar det ca 100 år (drygt en månad) innan lampan levereras, men det får jag leva med. Ni vet vad dom säger... den som väntar på något gott...!

Frågan är nu i vilket rum lampan ska hänga? Först tänkte jag ha den i lill-hallen till sidoingången eftersom vi har löjligt högt i tak där. Men sen kändes det lite synd på en så fin lampa. Kanske blir det över matbordet eller kanske i vardagsrummet? Eller kanske i lill-hallen.

Oavsett så måste ni ju hålla med om att den är alldeles alldeles underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar